miercuri, 29 octombrie 2008

Am un blog feminist...sau nu ;))

Întotdeauna mintea va răni trupul şi trupul va răni mintea- exemplul cel mai concludent este cel al anorexicelor...Întâi aceste persoane îşi impun o imagine degradată despre propriul corp- şi de aici înfometarea, pentru ca, mai apoi, mintea să o ia razna din cauza condiţiei fizice precare pe care şi-au asumat-o. Pe toată durata prieteniei legate cu "d-ra Ana" femeile conştientizează puterea de decizie dobândită prin înfometare:" Sunt stăpâna propriei mele vieţi. Îmi pot controla propriul organism", însă acest regat pe care şi-l construiesc şi în care numai ele sunt stăpâne sălăşluieşte doar în conştiinţa lor, nefiind recunoscut de societate. Supraevaluarea fizicului în defavoarea psihicului, aparenţele dichisite cu vopseluri, photoshopuri şi haine glamour, înrămează o teribilă suprafaţă, ce doreşte să ne ascundă cât mai bine sufletele pentru ca în final să uităm de ele...

În altă ordine de idei, oare sunt bărbaţi care suferă de anorexie? Cert este că mai mult de 90% dintre victimele anorexiei sunt femei. De ce? Pentru că femeile sunt prea slabe ( la figurat, nu la propriu). Trăind în marea lume a bărbaţilor de la Adam încoace am învăţat că fără ajutorul lor nu putem schimba o siguranţă şi întotdeauna ne măsurăm calităţile fizice cu ale celorlalte femei din încăpere pentru a şti dacă mai suntem sau nu în perioada de valabilitate- concurenţa...

Cu siguranţă aţi văzut femei independente care ştiu să rezolve ca la carte o pană de cauciuc. La extrema cealaltă se află categoria care suspină atunci când se rupe o unghie. Mi-e greu să mă înscriu în vreuna din exterme cu toate că, sincer, apreciez aspectele pozitive ale fiecăreia; mi se par fenomenale femeile masculinizate, care nu-şi fac probleme de mirosul degetelor după ce fumează (pe stradă) şi care răspund pe măsură "ofticaţilor" din trafic atunci când li se adresează injurii. În acceaşi măsură cred că fiecare femeie trebuie să fie o mică prinţesă, sau o regină, în funcţie de vârstă... părul mirosind a parfum, obrazul trandafiriu, pielea acoperită de dantele fine...Ei, dacă misterul feminin n-ar mai exista, ce s-ar întâmpla? Ne-am transforma într-o mare comunitate de gay?!!;))

Vreau tare mult să continui articolul...

Niciun comentariu: