vineri, 5 iunie 2009

Yiddish Balkan Express...două CD-uri vă rog!


Muzica bună nu se aude pe atomic sau MTV. Nu se pune la terase sau în discoteci. Nu e mixată de un dj cunoscut într-o hală. Muzica bună se simte şi mai apoi se ascultă. Muzica bună se ascultă şi nu se uită niciodată. Muzica bună e întotdeauna aia pe care o cauţi peste tot şi nu o găseşti decât neaşteptat, fortuit, din greşeală.
Există muzică bună însă îmi permit să cred că nu există gusturi bune. Nici rele.

Într-o zi va îngenunchea o planetă întreagă în faţa unei melodii. Manelişti, roacări, folkişti, clasici, tribali, country, din frunză, vor asculta smeriţi dar nu cu urechea ci cu inima.
Acum că mi-am permis 2 minute de aiureală mă-ntorc la ce aveam de făcut.

Un comentariu:

dyanna spunea...

Eu cred ca muzica buna este cea care iti place,si care suna bine in urechile tale.