miercuri, 30 iulie 2008

Inerţii

Idei de SMS-uri predefinite, pentru sărbători, despărţiri, mi-e dor de tine, etc..

Zadarnic dansau frenetic idei,

Căci somnul le duse departe;

Şi-n patul tău cald aşteptând să mă iei,

Sorbind suava mireasmă de tei,

Mi-am zis: "Tot departe-i!"...





Sunt singură noaptea.

Paianjenu străbate monitoru'.

Amărăciunea îmi străpunge sufletu'.

Şi acum ştiu că tu nu eşti cel care-a fost, ceea ce rimează foarte bine cu "mă simt prost" şi cu "fără rost".




Te mişti gri în materia chinuită a lumii

şi câteodată muşti din surâsul lunii.


Umblând în cutia cu vise,
Ne-au ucis fluturi;
I-au prins în insectar…
Înfigând bolduri.
Acum larve se sinucid
La mine-n sertar,
Sângerând în decorul acid
După uşi închise,
Edenuri promise
Se zbat amar.




Patimi se nasc din genuni

Spre drumul inchis mă poartă

Eu cred în poeţii nebuni

Şi-n limba latină moartă.





Stomacul gol… de-ar fi creierul stomac,
Tentacul diform m-a prins
Şi-n doi kilometri cât ne desparte eu te iubeşte până la moarte.

Vor urma...

Niciun comentariu: